.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گردهمايي ستادهاي نماز جمعه و اظهارات مديركل اطلاعات مازندران
گر چه مازندران به دليل گردشگر پذير بودن ميزبان گردشگران از سراسر كشور و دنيا‌ست، اما به ‌دليل شرايط معنوي و انقلابي بسترهاي ضد امنيتي در مازندران پا نمي‌گيرد.

مديركل اطلاعات مازندران گفت: اگر چه مازندران به دليل گردشگر پذير بودن ميزبان گردشگران از سراسر كشور و دنيا‌ست، اما به ‌دليل شرايط معنوي و انقلابي بسترهاي ضد امنيتي در مازندران پا نمي‌گيرد.

به گزارش شمال نیوز ، حجت‌الاسلام علي حكيم در حاشيه گردهمايي مسئولان دفاتر ائمه جمعه و ستادهاي نماز جمعه مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش‌هاي سرويس‌هاي جاسوسي اسرائيل و آمريكا در طول 30 سال انقلاب در كشور ما وجود داشته‌ و در اين سال‌ها نيز به دليل حساسيت بيشتر شده است.
وي افزود: تمام اين تلاش‌ها اگر چه از سوي سرويس‌هاي جاسوسي دشمنان بيشتر شده، اما در اشراف سيستم‌هاي اطلاعاتي كشور قرار دارند.
مديركل اطلاعات مازندران تاكيد كرد: در مازندران به دليل شرايط خاص معنوي، باورهاي ديني و ‌شرايط اقليمي، رفت و آمد اين افراد وجود دارد اما نمي‌توانند كاري انجام دهند.
وي شرايط اميني استان را شرايط پذيرفته دانست و تصريح كرد: مازندران يك استان توريستي است و ورودي‌هاي استان براي همه آزاد است.
حكيم درباره دستگيري مسئول انفجار مسجد شهداي شيراز در مازندران يادآور شد: اين فرد با همراهي مردم در كمتر از 24 ساعت در شهرستان چالوس دستگير‌ و اخيراً هم محكوم به اعدام شد.
وي با تاكيد بر اين نكته كه شرايط امنيتي مازندران در تمامي حوزه‌ها مثبت تلقي مي‌شود، گفت: يكي از دلايل مهم اين ادعا امنيت سفر رئيس جمهور به مازندران بود.
مديركل اطلاعات مازندران با اشاره به اينكه از خروجي فرودگاه تا شهرستان ساري مردم حضور انقلابي خود را نشان دادند، تصريح كرد: يكي از بهترين و امن‌ترين سفرهاي استاني هيئت دولت در مازندران اتفاق افتاد.
وي در پاسخ به سئوالي درباره نحوه برخورد گروه‌هاي شبه عرفاني و عرفان‌هاي كاذب و همچنين صوفي‌گري گفت: اين موضوع‌ مسئله‌‌ همه دنيا‌ست، كشورهاي غربي، آمريكا، فرانسه و انگليسي‌ها نيز گرفتار اين مسئله هستند و به عنوان يك خطر تلقي مي‌شود.
حكيم با اشاره به اينكه در جوامع ديني انحرافات، اثر‌گذاري بيشتري دارد، بيان داشت: ‌در ايران نيز گروه‌هاي شبه عرفاني و صوفي‌گري فعال است.
مديركل اطلاعات مازندران با بيان اين مهم كه اداره اطلاعات براي مقابله با اين افراد و گروه‌ها ماموريت تعريف شده دارد، از دستگيري سه گروه عرفان‌هاي كاذب در مازندران خبر داد.
وي ادامه داد: افراد اصلي اين گروه در محكوميت به سر مي‌برند.
مديركل اطلاعات مازندران اضافه كرد: بايد تلاش كنيم كه اين گروه‌ها به گروه‌هاي ضد امنيتي تبديل نشوند.
حكيم از كاهش چشمگير پديده زمين‌خواري در مازندران خبر داد و افزود: دستگاه‌هاي مسئول در اين زمينه هماهنگي لازم را دارند.
وي درباره استفاده از گوشي تلفن همراه نوكيا هشدار داد و گفت: سهامداران اين گوشي تلفن را شركت‌هاي صهيونيستي تشكيل مي‌دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.